SENIOR RALLY!


I måndags så fick alla seniors kepsar som vi hade i uppgift att dekorera och ha på oss under hela veckan eftersom det var senior week. Senior week är till för att fira alla seniors och "tacka av dom".


I fredas så avslutade vi senior week med ett senoir rally. Det var de sista rallyt för oss seniors och det var väldigt känsligt i slutet... Jag hade på mi min dekorarade keps och en svenks hawaiikrans :)


Anna i rött (vilket är seniorfärgen) och hennes keps :)


Min keps :)


Annas hatt :)


Några lärare uppträdde till ABBA! Dancing Queen!


Allt handlade om seniors så cheerleaderna hade på sig rött :)




SENIORS!!




Jag och Annabanana


Natalie och Anna


Det var meningen att man skulle rita på kepsarna vilket college man ska gå på eller vad man ska göra i framtiden. Det var häftigt och se vart alla ska gå. En kille hade på sig en Harvard tröja och keps och en annan hade skrivit Yale på hans keps. Lite avis blir man ju.... Många killar hade ritat något men armén såklart.











Det var extremt sorgligt i slutet när en stor skylt sattes upp där det stod "18 days". Jag kan inte fatta att mitt amerikanska high school år snart är slut...


Jag och en av våra bästa kompisar Derek. Jag ser ut att le på bilden men i verkligheten så grät jag rätt ordentligt :P


Sara <3 <3 <3



Jag kommer sakna er.


Jag, Anna och Natalie <3

Nu måsta jag gå och göra mig i ordning. Jag har dansuppvisning ikväll!!!! :D:D

Kommentarer
Postat av: emma

älskar din blogg, du har så himla mycket roliga och fina bilder! :D



måste bara fråga..bytte du värdfamilj i början av ditt år? har nämnligen kollat igenom din blogg lite då jag oxå funderar på att åka iväg som utbytestudent. :) OM du nu bytte familj, var det svårt eller enkelt? :) kram på dig!

2011-05-15 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0