SVETTIGT!



Denna vecka är galet planerad. Idag skulle vi egentligen på yoga men vi har inte tid någon av oss pga. skolarbeten. Anna och jag satte oss direkt efter skolan ute vid poolen och började jobba. Plugg plus sola i ett tänkte vi men det visade sig vara för varmt för oss, 34 grader. Jag ville inte bli friterad så vi bestämde oss för att gå in istället. Sen dess har vi suttit här och pluggat.
Imorgon ska vi gå och kolla på Saras dansshow och gå ut tillsammans på middag och på onsdag var vi utbjudna igen på middag av en lärare men vi har alldeles för mycket att göra så vi var tvungna att tacka nej tyvärr. På torsdag är det Cinco De Mayo vilket är en spansk/mexikansk tradition så vi ska ut på en mexikans restaurang med en massa vänner. På fredag är det vila som gäller eftersom att det är PROM på lördag!!!!!!!!!! Redan på lördag morgon så börjar förberedelserna. Jag har en tid att göra pedikyr och manekyr kl. 10 och efter det så ska klänningar och smink på.
Jag kommer skriva mer om prom senare :)

Nu är det dags för middag!

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Oj så varmt ni har. Imorse var det snöblandat regn 4gr FY.Hoppas du nu är bättre i magen sköt om dej.Roligt att ni har så mycket framför er nu ,det kommer nog att gå jätte fort tiden som är kvar.Läskigt med grodan, det skulle jag inte klara. KRAMAR

2011-05-03 @ 14:43:17
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: elin

har du någon prom date ? :)din blogg är jätte bra btw!

2011-05-05 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0