Sjuk?

Skrivet i lördags:

Jag har inte skrivit på massa dagar och jag är ledsen för det. Anna och jag har bott hos Natalie sen i onsdags eftersom vår värdmamma åkte iväg på semester så jag har inte haft tillfälle att blogga sen dess. Fick också en släng av virus/influensa/bakterier som gjorde mig sjuk. Min mage gjorde JÄTTEont och jag fick två stora blåmärken på magen så folk trodde att jag hade fått blindtarmen men jag har redan tagit ut min blindtarm så jag har faktiskt ingen aning om vad som kan ha hänt. Men men jag är bra nu, hara bara lite hosta men det är allt :)

Idag är det valborg hemma i Sverige och själv kom jag hem från stranden nyss. Ikväll så ska vi på Saras (från Italien) 18års fest och jag är supertaggad! Det kommer över 50 personer och hennes riktiga Italienska familj är här i USA nu och hennes mamma har lagat Italiensk mat till alla! Det ska bli jättekul att träffa dom :) Jag har såklart kameran med mig som alltid så ni kan se bilder senare.

Har inte haft internet så jag kunde inte publicera detta förran nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0