Pictures from my last dance show

Hela denna vecka har jag haft fullt upp med genrep och dress rehersals osv. Jag dansar varje dag i skolan och vi hade en en show efter första terminen och nu i helgen var det dags för vår sista show "A moment in the spotlight". Min dansgrupp uppträdde med en mix av jazz och hiphop och jag hade blivit uttagen till båda delarna :)


I torsdags efter ett genrep :)




I vår aula där showen hölls innan uppvärmning.. börjar bli pirrigt.


Jag och Hailee två timmar innan showen i lördags :)


Taggade brudar backstage! Jag kommer sakna er!!






My cool-pose :P




Backstage innan showen


<3 <3





Jag och Olivia <3 <3


Kelly och jag! Hon är en av mina danslärare :)


Rihanna, Sarah, Latrice, Diana, Samantha <3


Samantha och Latrice <3


Latrice och jag <3






De flesta i min dansgrupp - jag är den blonda pricken längst bak :P


Bryce och jag <3


Brie och jag <3 (Vi åkte till prom med henne, hon hade på sig en vit långklänning)


Alexa <3 <3


Peptalk


Anna kom och kollade på showen och hon hade köpt en fina blommor till mig :) TACK ANNA!


Glad Ellis :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Åhh jag hade så gärna velat vara där och givit dig en stor bukett blommor! Jag vet hur mycket du har tränat och kan tänka mig att det var jättebra. Jag minns tillbaka på alla dansuppvisningar jag tittat på dig och Sandra:) Gulligt av Anna att ge dig blommor:) Puss

2011-05-16 @ 15:14:45
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

har anna en blogg? :)

KRAM/du har den bästa utbytesstudentbloggen! lätt! :D

2011-05-16 @ 15:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0