Min flygresa hem

MS ELLINOR
ELECTRONIC TICKET ISSUED

Los Angeles to London:

15 JUN 21:20
16 JUN 15:25
ARR LONDON - HEATHROW
DEP LOS ANGELES (NONSTOP)
SEAT 34A OK
Departure terminal B
Arrival terminal 5
Meal: Meal (not specified)
Duration: 10:05

London to Stockholm: 

16 JUN 17:00
16 JUN 20:30
ARR STOCKHOLM - ARLANDA
DEP LONDON - HEATHROW (NONSTOP)
SEAT 10A OK

Departure terminal 5
Arrival terminal 5
Meal: Snack and brunch
Duration: 2:30

Nu ar mitt flygdatum hem spikat och det kanns sa himla overkligt. Jag planerade ju just min flygresa hit!
Idag ar det fredag och efter skolan sa ska vi fixa det sista infor Prom imorgon. Imorgon bitti sa har vi en tid for att fa manekyr och pedikyr vid 10. Jag ar fortfarande i skolan men jag kommer beratta allt och visa allt pa bloggen ivall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0