Förberedelser!






Hämt-middag ute vid poolområdet häromdagen.

Tjabba Tjena!
Denna vecka har tagit på mina krafter. 35 grader varmt varje dag är inte att leka med.
Idag efter skolan så åkte Natalie, Sara, Anna och jag för att fixa det sista inför prom. Nu sitter jag i sängen och vi ska precis gå och lägga oss. Vi behöver sömn inför imorgon!
Imorgon bitti kommer jag bli upphämtat av några kompisar och fixa våra naglar. Anna har tid efter mig så hon kommer senare tillsammans med några andra. Därefter så ska Anna och jag hem till oss och fixa vårt smink och efter det så ska vi samlas ett helt gäng tjejer henna hos en kompis där vi ska fixa håret :)
Jag ska locka mitt hår och ha det utsläppt eftersom att jag hade det uppsatt till Homecoming.
När vi alla är klara så ska vi till en annan tjejs hus och äta middag som vi har beställt tillsammans med massa andra. Vid sex så ska vi åka i en partybus till en stor park där vi ska fotograferas. Efter det så kommer bussen köra runt oss och när det är dags, släppa av oss at the Nixon Library där prom kommer att vara.
JAG ÄR SÅ TAGGAD!!!!!!!  


The Nixon Library där vi ska vara.

Det är över 1000 personer som kommer!

Jag lever i en dröm

Kommentarer
Postat av: Linda

Guud vad jag är avundsjuk! Ha det grymt bra på balen!

2011-05-07 @ 09:36:38
URL: http://calinda.blogg.se/
Postat av: Eva

Hoppas du får en felt fantastisk fest.

2011-05-08 @ 09:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0