The Getty

I söndags så åkte vi hem till Ellen, Rich och Nicole - Marlenes värdfamilj i Corona (20 minuter från vart jag och Anna bor) Vi åk frukost och drog sedan iväg till LA! Vi började med att åka till The Getty vilket är en riktig sevärdhet! Det är en enormt konstgalleri uppe i the hills så vi hade en jättefin utsikt över LA :)
 

Frukost at their house


På väg mot det lilla tåget som tog oss upp till Tha Getty 


Marlene, Nicole, Anna och jag


På spårvagnen på vägen upp :)


European girls!


Ball utsikt!











Jag kastade ett mynt och önskade mig något - Ellen tjuvfotade :P




















Några av mina bilder:























'






Anna, Ellen, Nicole och Marlene!



Medans vi vandrade runt i trädgården så hörde jag ett bekant språk: SVENSKA!! Jag vände mig om direkt och det första som kom ut ur min mun var: PRATAR NI SVENSKA?
De visade sig vara tre turister från Göteborg.Vi snackade ett litet tag. Det känndes så himla knäppt! Första gången jag pratade svenska face to face på evigheter!!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Fina tjejer och jag är stolt att en av den är min älskling! Va kul att få lära sig mer om LA genom att se allt du visar oss! Himlen är strålande blå idag och man får liksom vårkänslor. Fast mycket snö är det så man får titta uppåt istället. Kram!

2011-03-02 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0