Tsumamis, jordbävningar och Backwards

Jag filmade detta inlägg i fredags precis när jag kommit hem från skolan men det gick inte att lägga upp på Youtube. Vet inte varför men jag testade igen och nu funkade det:



Bilder från Backwards:

Sara, Anna och jag hade gjort matchande tröjor dagen innan som vi hade på oss :)

Min tröja: NO DATE NEEDED ;)


Sara och jag i mörkret.
Temat var "Electrify the night" så vi hade köpt självlysande armband, halsband och örhängen :)


I bilen på väg till Chipotle för att äta middag, Anna, jag och Sara :)


Sverige + Italien = Sant


Taggade europeeiska tjejer i bilen


På skolans parkeringsplats: Anna, Sara, jag, Pascuale och Natalie 
Dansen hölls i vår gympasal så det var nära och bra :)


Natalie frågade vår kompis Hans till date (han är en utbytesstudent från Tyskland).
Natalie skrev: "I'm with the Greman" på hennes tröja :)


Anna, Sara, jag och Natalie


Made in Holland, Italy, Sweden and America


Innan vi gick och ställde oss i det milslånga kön för att komma in och dansa haha

Jag tog inte med mig kameran in men jag fick lite bilder av vår kompis Devin:


Jag och en kompis James "shuffleing". Shuffle är något jättepoppis här i Södra Kalifornien och jag har lärt min att göra det! :) Shuffle är en speciell dans som alla gör här på danser som denna och fester. Sök på youtube ifall ni inte vet vad det är :)
 

Man kan se en liten del av mig till höger :P


James giving a light show. Detta är en annan sak som är jättekänt här! Det är speciella vantar med olika ljus på fingertopparna och vissa kan göra riktigt coola grejer. Det är verkligen verkligen något jättestort här. Måste lägga upp en video på det någon gång!


Lightshow...


Ball bild på James


En riktigt cool bild på James flickvän Devin som tog bilderna :)


Efter dansen så stod jag för bilderna igen:


Inne i salen så hade de fixat ett fotobås där man kunde ta bilder gratis och de hade även massa rekvisita så som hattar och fjäderboor. Sara, Anna och jag tog bider tillsammans :) Jag sitter i mitten, Anna till vänster i bilderna och Sara till höger.
Jag tog ett kort men min kamera på originalbilden så det är därför den är lite suddig.


Glad Ellis i bilen på väg hem för att sova





Nu måsta jag sova. Har varit uppe sen tidigt imorse. Vi åkte i en limmo till hollywood idag och såg på en musikal och sedan iväg på en supergod restaurang. Berättar mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Vilken kul skoldans och ni såg så glada o pigga ut. Härligt med värmen, här är det grått i dag ca 3+, men det går framåt vår här hoppas jag. Igår kväll så var mamma o jag på dramaten och såg en pjäs som hette lusthuset, relations drama mellan mödrar o döttrar den var bra. Ameli var där o pratade efteråt.Roligt att träffa mamma så där på tu man hand. VI längtar efter dej alla. KRAMAR

2011-03-13 @ 12:20:01
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0