SANTA BARBARA!

Idag direkt efter skolan så åkte vi till ett slush/smoothieställe som heter BOBA Planet. Boba är någonting det säljer överallt här i LA området och alla älskar det. Det är som en vanlig smoothie men med små kak-bollar i botten och man dricker det med ett stort sugrör (se bild). Det är svårt att förklara men jag hittade en bild på google:


Jag trodde att det var stora blåbär i botten den första gången jag såg Boba (som det heter) men det visade sig alltså vara någon slags kakdegboll. Helt ärligt så vet jag inte vad som är så speciellt med bollarna för de hade nästan ingen smak. Jag tycker bättre om en vanlig smoothie. Utan boba. Det var kul att testa iallafall.
Efter Boba så åkte vi hem till Natalie och Sara (Italien) kom över senare och Sara och jag lagade Pasta carbonara till oss tjejer :) Vi kollade på en film innan vi åkte hem. Det blev en tidig kväll ikväll eftersom vi ska till SANTA BARBARA imorgon! :)
Ellen, Nicole och Marlene hämtar oss klockan 7:30 imorgon bitti....
Jag har fyra blogginlägg som jag kommer publicera så fort jag kommer hem imorgon, kanske att jag hinner göra det imorgonbitti :)

Jag saknar er alla och jag hoppas att ni har det bra! <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0