Field trip to FIDM

FIMD står för Fashion Institute of Design & Merchandising, vilket är ett jättekänt fashion college


Skolbuss! :D På morgonen kom en gul skolbuss och hämtade oss utanför skolan och körde oss in till LA. Vi vara ca. 30 tjejer och en kille :)


Jag var tvungen att ta en bild såklart


Jag och Natalie :) Natalie börjar på FIDM i oktober så hon hade varit där massa gånger innan.


Vi gick en guidad tur runt i skolan och i korridorerna så hade det massa balla saker.


Det röda bilden (crouquis) är gjord av en vinnae av Project Runaway som hade gått i skolan när han var yngre. Han är en lärare på skolan nu, tyvärr så såg jag honom inte.


The Student Lounge












De två tjejerna som startade Juicy Couture gick på FIDM så de hade dekorerat en vägg i deras ära.


Lite historik


Tio studenter hade fått dekorera en klänning åt Barbie!!! :D Jag såg klänningarna i full storlek också :):)


De hade alla kläder från filmerna som blevnominerade till Oscars galan i år där. På bilden ser ni Alice in Wonderland. Johnny Depp har haft på sig detta!!!


Jag tror dessa var från filmen Inception


Sceenkläder


Jag och Megers tillbaka i Upland :)

Om en timma drar anna och jag till Santa Barbara med Ellen, Nicole och Marlene :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0