Jag lever, men har mycket att tänka på.

Kom nyss hem från gymmet där jag och Amnna körde på löpband och simmning. Innan gymmet så jobbade vi med ett Hamlet projekt som vi ska presentera imorgon och idag hade jag en stor presentation om Food Bank så jag har haft mycket att göra. Igår körde jag hårt med min personliga tränare och imorgon är det dags igen vid fyra. Är taggad faktiskt. Lisa, min pt, pushar mig något otroligt.. har ett långt inlägg jag skrivit som jag kommer publicera imorgon angående det.
Nu måste vi sova!
Ville bara höra av mig och säga att jag lever - fast med träningsvärk ;)


Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Oj va bra att du har börjat att gymma det har alla

nytta av. i dag har jag varit på min vatten gympa 45 min sen sim 500m man bli trött, men fettet blir lite omfördelat HA HA. Hoppas allt är bra med dej .tiden går jag längtar efter dej PUSS KRAM



2011-01-13 @ 12:20:44
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0