Gym, tanning, jacuzzi

Igår skrev vi våra sista Finals och ååh det känns jätteskönt! Fashion provet var lätt men att analysera Hamlet på engelska i två timmar var något lite svårare....... får se hur det gick senare. Aja.
Igår efter skolan så åkte vi och åt lunch med en ny kompis Sofia, hennes pojkvän och hans kompis. Det var superkul! Det är så himla roligt och träffa nya personer och ännu roligare är det ifall man "klickar" med varandra. Sofias pappa är från stockholm så de firade jul och nyår i sverige denna jul och hon kommer över i sommar ocksp och stannar typ hela sommaren så vi ska hitta på massa kul Hon pratar inte svenska, men hennes pappa gör. De ska bjuda in Anna och mig på middag någon dag och vi ska äta svenks mat :):)
Iallafall så åkte vi och åt lunch och sen drog vi alla fem till gymmet. Det är galet vad många jag känner som har gymkort på det gymmet vi går till. Vi körde på i två timmar och det hände något konstigt med Anna och hon mådde inte alls bra. Hon hade i princip fått det jag fick de två första gångerna vi gick dit. Vi körde hen hennes och jag hjälpte henne in i huset så att hon kunde lägga sig ner och sova.
Jag åkte vidare med Sofia och hennes pojkvän hem till hans hus för att sola. Det visade sig att hans pool/uteplats låg i skogga så vi bestämde oss för att sätte oss i jacuzzin istället. Jacuzzin var inte uppvärmd så det slutade med att vi satte oss i hans bastu och väntade på att den skulle värmas upp. Det var verkligen kul att hänga med dom och vi snackade hela tiden och åt chips och dipp och drack proteindrinkar :P
När jag kom hem så mådde Anna bättre. Hon hade tagit ett bad och druckit te. Vi vet fortfarande inte vad som hade hänt men vi tror att det var för att hon ätit något dåligt.
Vi fixade oss och åt middag och sen kom våra vänner Vince och Michael Black och hämtade upp oss för att åka till en överraskningsfest. Vi hade blivit inbjudna av Zacs mamma så det var kul att hon tänkte på oss utbytisar :)
Vi var ca. 30 personer där och det var superamerikanskt med heliumballonger, massa snack-mat och en bonfire (lägereld) Det var massa folk vi kännde där så det var jättekul! Vi kom hem vid elva och gick och la oss direkt.

Nu är klockan snart halv fem på eftermiddagen här och jag och Anna kom precis hem från poolen. Vi båda somnade på solstolarna...

Vi har lite olika planer för ikväll så vi får se vad som händer :) Nu måste jag dusha!

TTYL!


Kommentarer
Postat av: MAlin

Hejhej!

Först måste jag bara få säga att du verkar ha det så underbart bra på andra sida Atlanten och att jag är så avis på att jag inte har råd att åka. Din värdfamilj verkar också så himla bra!

Mina fråga var om du inte kunde göra någon videoblogg. Det var ett tag sen nu och det skulle vara jättekul att få höra din engelska nu eftersom du skrev nån gång att du ville få bort din svenska dialekt! :)

2011-01-23 @ 16:44:37
Postat av: bellen

Darling om jag var miljonär skulle jag ta en privatjet till dig på en gång! Det verkar som att du lever livet där borta :D ghaad

2011-01-23 @ 18:50:55
Postat av: bellen

Darling om jag var miljonär skulle jag ta en privatjet till dig på en gång! Det verkar som att du lever livet där borta :D ghaad

2011-01-23 @ 18:57:28
Postat av: bellen

heeh oj

2011-01-24 @ 16:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0