"GO SWEDEN!!!"


En gammal bild på min värdsyster Anna och mig från en thanksgivingmiddag i kyrkan. Obs! Det är inte vin, det är grapejuice i glasen.

Igår kväll dansade jag i den sista dansföreställningen för terminen och det var superkul! Jag älskar verkligen att vara på sceen och dansa.
Showen var slutsåld i fredags vilket betydde att ca. 1000 personer satt i publiken och igår kväll så var det runt 800 i publiken. Eftersom det inte var slutsålt igår så var vi dansare tillåtna att sitta i publiken och kolla på showen när vi inte var på sceen, det är verkligen helt otroligt vilka dansare vi har i vår skola. Jag har beställt en dvd från showen så ifall jag på något sätt kan lägga upp klipp på bloggen senare så kommer jag göra det :)
Jag hade det verkligen jättekul med alla tjejer backstage. Vi hade inga loger som jag brukar ha hemma i sverige utan vi var som i ett stort rum  där vi hade musik osv. Det blev mycket skratt tillsammans med mina danstjejer :)

Förresten, under showen igår medans jag dansade så skrek någon i publiken GO SWEDEN! haha jag hade ingen aning om vem det var så jag blev lite chockad. Jag är i mitten, längst fram i alla mina danser plus att jag är toppen av två pyramid formationer så jag antar att folk tyckte jag var knäpp när jag började skratta och såg förvirrad ut medans jag dansade :P

Efter showen så hämtade Natalie, Anna, Liz och ndrea upp mig i mitt supersmink och mjukiskläder och åkte hem till Andrea och kollade på film. Vi ringde också lite vänner - Liz var shoshinglingping från Japan....... inga kommentarer. Jag har fått magmuskler av allt skrattande är allt jag kan säga.

Imorse har jag jobbat på ett Hamlet projekt med Anna och snart kommer Ellen och hämtar upp oss för att åka till LA! Marlene (den tyska utbytesstudenten vi känner) fyllde år i veckan så vi ska ut på restaurang med hennes värdfamilj. Ska bli superkul! Klockan är två här i Cali och hemma i Stockholm är den ca. elva på natten så jag tackar för mig med att säga godnatt ;)

Imorgon är det personlig tränare vid fyra efter skolan, vattengympa (tantvarning) kl. 6 och Yoga kl. 7:30. Full fart

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Är bara nyfiken på vad det är för sorts dans du håller på med? Hur länge har du dansat? :) Så måste jag bara säga att du har en jättebra blogg! och att jag har läst allt från då du for till USA, eftersom jag själv far dit som utbytesstudent till sommaren:D Tack för en spännande blogg!!:D

2011-01-12 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0