FINALS!!!!!

Kort kvällsinlägg:

I måndags var vi lediga från skolan eftersom det var Martin Luther Kings Day så Anna och jag åkte med Ellen, Marlene och Ellens dotter Nicole till Palm Springs!!! Jag jobbar på ett inlägg med massa biler. Publicerar det imorgon.
Idag hade vi en vanlig skoldag och efter så gick vi till gymmet. Vi (Anna och jag) körde på elliptical maskiner i 45 minuter! Jag vet inte vad de heter på svenska men jag lägger upp en bild imorgon.
Denna vecka är det finals week så jag har prov varje dag nu denna vecka.
Jag har redan haft mina finals i Dance och Government så det är över som tur är.
Iallafall så gick vi direkt från skolan till gymmet och så fort vi kom hem så var det bara att plugga.
Imorgon slutar jag runt 12 så det blir en sväng till gymmet och sedan hem för att blogga. Jag har en del att uppdatera er om... Så håll ut i några timmar till :P

Nu måste jag sova. God Morgon Sverige!


Jag plus en hamburgerhatt i Palm Springs


btw: Anna har somnat redan och hon är lite halvt förkyld så hon snarkar.. tihi. Hon är så söt.


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha nu kommer jag igen med en fråga.. Men hur är matten där? Dom räknar väl inte med kg, cm, cl, dl och allt sånt där? Dom har väl inch, feet osvosv?

Så är det svårt eller.. ahh..

Haha :)

2011-01-19 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0