Genrep och Finals

Idag hade jag min första Final test i Government, vilket betyder att vi hade ett mega prov som omfattade allt vi lärt oss under hela denna termin... jag var nervös innan men jag hade pluggat på bra mellan alla dansträningar och liknande. Jag kom hem från dansgenrepet för ca. en timma sen så jag slängde i mig middag och kollade mitt resultat. Jag fick ett A!!! 64 av 70 frågor rätt :):) Betyget man får på sitt final-test är i pricip det man får i slutbetyg :D Fick även tillbaka ett matteprov..



Detta är en femtedel av det vi hade prov på - government.
Government är det svåraste ämnet för mig här i usa så jag är jättejätteglad nu!


Mitt mattetest jag fick tillbaka idag - bäst i klassen :):):)


Jag för nån halvtimma sedan i mitt sceensmink - trött efter en lång dag med prov och dans...


Våra dräkter bakifrån :)




Jag är super taggad för uppvisning nu! Föreställningen är imorgon på kvällen kl. halv åtta och på lördag också samma tid. Kom hit och kolla om ni vill - jag säljer biljetter för 7 dollar istället för 10 så ni sparar pengar ;) haha


BILDBEVIS! Jag pluggar och bloggar (och dansar) på samma gång! Jag skriver i bloggen så fort jag har tid :)


Trött och supersminkad tjej i pyjamas - bilden är tagen för typ två minuter sen ;)


Ni kan även se min fancypancy mobiltelefon liggandes på bordet. För er som inte hängt med mig i bloggen så blev min mobil stulen i New York så jag köpte en ny.... för 30 dollar = 200 kr. Den är super ball.

Jag har inte så mycket mer att säga nu annat än att jag ska tvätta bort allt danssmink, ta en dush och hoppa i säng. Imorgon skriver jag ett final test igen..... och så ska jag uppträda på vår dansshow.. mycket att tänka på.

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Jätte grattis för sånt fint betyg oj va du är duktig o flitig. ( du som bara skulle åka dit oplugga lugnt) OJOJ. Lycka till med dansen,Anders flyger över med jasen så jag kommer o tittar (önskedröm) PUSS O KRAM

2011-01-07 @ 10:14:03
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: mormor o morfar

Jätte grattis för sånt fint betyg oj va du är duktig o flitig. ( du som bara skulle åka dit oplugga lugnt) OJOJ. Lycka till med dansen,Anders flyger över med jasen så jag kommer o tittar (önskedröm) PUSS O KRAM

2011-01-07 @ 10:15:27
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: mamma

min första tanke-varför är jag inte förvånad..Samtidigt så är det ju förvånandsvärt bra att komma från ett annat land och vara så duktig. Men du är ju så duktig! Min lilla flicka, vad stolt jag är. Det kommer säkert att gå strålande på dansen också. Jag skulle såå gärna ha velat vara där och tittat. Jag hänger med mormor i Jasen! P&K

2011-01-07 @ 11:01:35
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej Ellis! Du är helt fantastisk som får toppbetyg i skolan, bloggar, tränar och har dansuppvisning samtidigt (nästan). Det är bara att gratulera till alla fina framgångar. Här hemma har det blivit mildare men fortfarande massa snö. Idag började vi dagen med att äta frukost på Hotell Rival med min systers familj för att fira Jonna som fyller 14 år idag. I morgon blir det kalas för släkten. Jag önskar dig en härlig dag. Kram från Eva med familj. Extra kram från Tobias

2011-01-07 @ 12:18:26
Postat av: Farmor

Du är så fantastisk! Jag har inga ord och därför slutar jag här. Puss vår älskling!

2011-01-07 @ 19:53:16
Postat av: Farmor

Du är så fantastisk! Jag har inga ord och därför slutar jag här. Puss vår älskling!

2011-01-07 @ 19:54:08
Postat av: Bellen

Jag fattar inte hur du orkar och hinner och dessutom klarar allt galant! Du måste dela med dig av din hemlighet när du kommer hem ;) grattis till betygen och duktigt av dig som tränar så mkt. Jag SKA träna... <3

2011-01-15 @ 11:39:53
Postat av: lovisa

snygg är du!

2011-01-15 @ 12:23:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0