Dance, Dance, Dance

Imorgon har vi ett final test i vår American Government kurs. Det är ett prov som omfattar ALLT vi lärt oss under hela terminen... I Sverige har vi inte Finals som de har här i USA så jag vet inte riktigt hur detta ska gå.
Jag har dansat varje dag och jag hade vår första genrep. idag och har ett till genrep imorgon också. På fredag och lördag har vi våra shower. Berättar mer sen.
Jag har även skaffat gymkort och personlig tränare. Jag träffade min tränare Lisa för första gången igår... måste berätta om det senare i ett inlägg. Kan lägga upp en bild på oss också :)
Jag och Anna har även gått på yoga och Zumba klasser nu i veckan.
Nyårslöften 2011 nu kör vi! haha

Jaja jag har verkligen inte haft tid med bloggen de senaste dagen så detta blev en kort sammanfattning av vad jag gjort de tre senaste dagarna.

Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

HEJ SVEJS. Så kul att du tränar det är alldrig fel. Själv ska jag ta en promenad snart, innan det blir snöoväder det ska det bli idag, som om det inte räckte med det som är. Hoppas du mår bra här är det som vanligt. PUSS GUMMAN.

2011-01-06 @ 11:02:27
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Mamma

2011-01-06 @ 12:40:24
URL: http://Ellib
Postat av: Mamma

Hoppsan det gick lite fort..Vad härligt det låter med yoga och zumba. Vad duktiga ni är som har börjat träna. Jag ska också komma igång nu! Idag plockar vi bort och städar ut julen. Bye bye, nästa jul är du tillbaka. Lycka till på provet. Puss & kram från oss alla

2011-01-06 @ 12:44:58
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0