En vanlig fredag...

Idag i skolan så hade vi ett Rally eftersom det är Senior Ball imorgon och temat var (varje rally har ett tema) Boys vs. Girls så alla killar skulle ha på sig blått och vi tjejer hade på oss ROSA <3 <3  


En lite suddig bild på Anna, Liz och mig. Pink Ladies! :P 


Rally! :) Som ni ser på ballongerna uppe i taket så är de rosa och blåa. Girls vs. boys.
Vi tjejer vann alla småtävlingar som vi hade under rallyt. Såklart.
Tjejer är helt enkelt bäst.

Efter rallyt hade jag economics, dance och sen anatomy. Under anatomy lektionen så dissekerade jag...... en mega-gräshoppa! Jag har dissekerat massa annat förut hemma i sverige så som riktiga organ osv. och det har jag inga problem med alls med detta var bara uuuaöäk! Ush vad läskiga kryp är!

*
Min labbpartners och min gräshoppa


JAG var tvungen att klippa av alla ben och ta ut ett öga. Smaskigt va?


Jag och min nya labbpartner + vår avklippta gräshoppa


På måndag nästa vecka så ska vi skära upp dom och undersöka insidan, men innan vi slutade och innan vi konserverade vår söta hoppa så tog jag lite bilder :)


Man kan ju inte alltid vara snygg...


Anna som jag är van att se henne. Hon fixar till hennes smink ganska ofta, typ varannan timma :P


Min anatomiklass :) Detta är en av mina favoritklasser, vi har en superhärlig lärare och folket i klassen är underbara!

Nu ska jag fixa mina naglar inför morgondagens dans - SENIOR BALL!

Kommentarer
Postat av: bellen

Vad kul med en massa grejer på skolan! Jag tycker att Sveriges skolor saknar sånna roliga tillställningar! Iof har det börjat komma lite mer nu.

miss you! <3

2011-01-29 @ 14:21:03
Postat av: mormor o morfar

En vanlig måndag.Sol lite blåst,snö kvar.I somras tog jag ut din appelsin blomma du vet,den åkte ut o in i växthuset den växte oväxte så till slut var vi tvungna att klippa ner den lite,då satte jag topparna i vatten .Efter flera månader kom det en liten rot som jag satte ien kruka ,och nu har det kommit 2 små nya blad jättekul! Trodde inte det skulle gå. Du får se sen.KRAMMAR

2011-01-31 @ 11:11:21
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej!



Jag har precis börjat läsa din blogg och den är jätte bra! Den har inspererat mig till att kanske åka som utbytesstudent jag med.



Men jag undrar: Var det inte väldigt svårt att göra allt på Engelska helt plöttsligt? Som matte, no, engelska osv.?



Tack på förhand :)

2011-01-31 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0