Valentines Day

Ush vad jobbigt att gå runt i skolan idag och ha en pojkvän på andra sidan jordklotet... :( Jag saknar honom så extremt mycket <3
Skolan idag var helt galen! Alla <3 dag är så otroligt mycket större hör i USA än i Sverige/Europa. Tog lite bilder:


Min danskompis Alexa och jag efter vår danslektion :)


Denna bilden är tagen efter andra lektionen. Redan strax efter åtta på morgonen så hade många elever presenter.


Som sagt...


Det är helt galet!


Detta är efter lunchen. Anna och jag var nog de enda tjejer (av typ 2 000) som inte hade ballonger, nallebjörnar eller choklad :P hahah.


Under lektionerna så kom körklasser in och sjöng för elever och gav de en ballong och godis.
Om man betalade fem dollar så kunde man skicka ett så kallat "valentines-gram". En kompis till mig fick tre valentines-gram :P

Idag var första dagen på gymmet efter en vecka pga att jag varit sjuk. Körde på Yoga som vanligt på måndagar så nu är jag jättetrött!


Jag hoppas att ni alla där hemma hade en bra alla hjärtans dag! Jag saknar er.....


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag saknar dig kanon mycket också

2011-02-17 @ 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0