Ellis


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin bild på dig!:)

2011-02-03 @ 18:15:04
Postat av: Sofia

Hej! Super snygga bilder på dig!

Jag har precis börjat läsa din blogg och jag är fast! Den är superbra. Du har fått mig att börja tänka på att söka till ett utbytes år i USA! :)



Men jag undrar vad dem går på när man söker till ett utbytes år? Jag vet att att det är på om man är mogen, men på vilket sätt? Hur bra man är på Engelska? Om man tar det seriöst(bra andledningar till att åka)? Skulle bli hur glad som hällst om du gav förslag på några frågor du fick eller så. Jag undrar också om det är lätt att få åka eller om det är väldigt svårt?



Tack på förhand,

Sofia :)

2011-02-04 @ 22:54:38
Postat av: henke

seeexxyyyy

2011-02-06 @ 02:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0