Noahs surprise party - före Senior Ball

Dessa är lite gamla bilder som jag hittade på datorn som jag nästan glömt bort att visa er:


Killen med solglasögonen är Natalies lillebror Noah som fyllde 16. Natalie och hennes föräldrar hade anordnat en överraskingsfest åt honom och jag och Anna var bjudna. Det var på dagen innan Senior Ball så vi firade Noah först och sen fixade vi oss inför kvällen.



Glasstårtan!!! De hade så himla mycket god mat! Allt var verligen supergott (brownies<3) så jag gick mätt till Senior Ball om jag säger så.



Tårtan igen.. kärlek till den alltså!

Kommentarer
Postat av: mamma

Wow vilken tårta! Jag hoppas att du har lärt dig att baka sådana. Vill vill bara ha amerikanska tårtor när du kommer hem..:). Miss you my baby. Puss & Kram

2011-02-17 @ 09:08:35
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0