Senior ball!!!!

Redan vid ett tiden på dagen så kom Natalie och hämtade mig och Anna så att vi kunde börja fixa oss iför lördagskvällen. På dagen hade Natalies familj en överraskningsfest för Noah, Natalies lillebror, och det var jättekul! Jag harbilder att visa från det senare.
Vid sex kom Sofia och hämtade upp oss och vi åkte hem till Liz för att hämta upp henne också. Alla var super snygga och jag hade lockat håret och det var jättefint men mitt hår håller inte lockar länge så jag hann tyvärr inte ta några bilder på det :(
Vi åkte till ett jätteballt suchiställe där vi tjejer åt middag och vid åtta så drog vi till hotellet där dansen/festen hölls. Det känndes som att jag var med i en high school film när vi gick in på röda mattan och såg våra lärare i entreen. Sen var det bara att börja dansa. Dansgolvet var såååååå varmt!! Seriöst efter varenda låt så var vi tvungna att gå till damrummet och hämta papper för att torka av allt svett. Toaletterna far fulla av tjejer men det var inte pga att de behövde kissa inte, de behövde bara svalka sig :P
Det var huur kul som hellst och jag dansade som en galning fram till klockan elva då det tyvärr slutade. Vi åkte hem och sov Anna och jag eftersom vi skulle på fotografering dagen efter.


Dansgolvet


Svettiga jag och Sofia plus nån kille.


Ett VARMT dansgolv


Svett... haha


Min kompis James och en kille som frågade Anna vad mitt namn var haha. Har aldrig sett honom i skolan förut :P


Mingel/dansbild på Sofia och mig


Anna och Liz! <3 Den coola drickfontänen i bakgrunden :P


Drickstatonen där jag hängde en del under kvällen. Svett = vatten! :P


Som ni ser på bordet så lägger alla tjejer ifrån sig sina klackar efter ett tag haha


Just Dance!


Den klassiska "ringen"








DJ båset :)




Läraren i mitten tog alla bilder som jag lagt upp här :)


HAHAHAHAHAHAHA jag dog av skratt när jag såg den här bilden. Cheka Liz min :P Anna i svartvitt


Yero och nån tjej


Den långa killen är Hans från tyskland och tjejen framför mig är Sara från Italien. Jag dansade med henne i princip hela kvällen :) Ignorera min min.




Nån lärare i mitten.. haha




Hahahah kolla Zachs min!! :P





Anna vilar fötterna :p


Jag och en av mina bästa vänner här i USA. Han går inte i vår skola längre men han kom till dansen ändå :)





Zach och James under en vilopaus :P


Yero med en an hans tjejer haha


Allt vidoefilmades :P












Hans och Yero - båda från Tyskland


Sara från Italien till höger :)


hahah en av skolan säkerhetsvakter somnade i slutet på kvällen


Vår rektor tillsammans med två damer som jobbar i receptionen :)
Kvinnan i rött hjälper oss utbytesstudenter mycket, hon är jättesnäll! :D

En minnesvärd kväll!

Kommentarer
Postat av: emelie

gaaaaaaaalen uppdatering, me gusta! ser jätteroligt! du ba pumpar på den bilden där man ska ignorera din min. ba pumpar :D heheh

2011-02-01 @ 09:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0