Highlander Educational Foundation Awards!

Igår, torsdag, efter skolan så åkte Sara (från Italien), Anna, Natalie och jag och köpte brownies som vi fikade på hemma hos Natalie. När vi kom hem från Natalie så bytte Anna och jag om inför en ceremoni som skulle hållas för elever som fått ett så kallat Educational Award. Jag och Anna hade fått varsin award! :D:D
Vi hade ingen aning om vad vi skulle förvönta oss, det enda vi visste var att vi skulle få ta emot ett diplom/award från rektorn. Efter en cheesburgare så kom vi till aulan och det visade sig att alla som var där var typ super uppklädda osv. Jag kännde mig lite off ;) hahah menmen hur kunde vi veta? ;)
Iallafall så var det ca 45 studenter som skulle ropas upp och få sitt award, så ceremonim tog inte längre än en timma. Det var verkligen ballt när det ropade upp mitt namn och jag gick upp inför publiken (ca. 200-300 personer) Jag är en av 45 studenter som fick ett HEF award. Det går 4 000 elever i vår skola....
Mamma och pappa ni skulle varit där!

Jag hade inte på min blixt på min kamera så bilderna är lite suddiga..


Jag och Mr. Rich, Upland High Schools Rektor, efter ceremonin. Jag gick såklart upp och frågade om jag kunde ta en bild ;)


Mitt award fokuserades på Fashion Merchandising. Om jag hade varit amerikan så hade jag kunnat få massa stipendium inom modebranchen för detta, lite ballt.


Anna och hennes award. Hon fick hennes award i Fashion Marketing


Som sagt så är bilderna väldigt suddiga eftersom jag inte hade på något blixt. Jag smygfotade iallafall denna kille som fick tre awards. CRAZY!

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Grattis gumman! Du är så duktig, det vet vi men plugga inte så du blir helt slut. Här hemma var det min 21g i morse, burr. I dag vill jag inte gå ut, så nu har jag bakat bullar istället. Ska be Anders flyga över med en påse till dej.Allt är som vanligt här hemma längtar efter dej så klart men tiden går .PUSSAR

2011-02-19 @ 15:55:52
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0