Äntligen julklappar!


I denna påse ligger Oscar och Tobbes julklappar :)


Detta shoppingcenter är ett av de största i världen! South Coast Plaza. Anna och jag åkte hit med Ellen och hennes dotter och Marlene innan jul och julshoppade. De hade verkligen allt man kan tänka sig! Från H&M till Gucci


Detta är en av alla affärer, jag tror detta var en Michael Kors affär.


En liten julgran :P

Anledningen till att jag lägger upp dessa gamla bilder är för att jag ska skicka iväg alla mina julklappar imorgon. ÄNTLIGEN! Jag har pga. olika anledningar som jag inte kan nämna här inte kunnat skicka iväg de än men nu är det dags!
Jag vill att ni alla där hemma ska veta att inte har glömt bort er. Jag köpte de flesat av mina julklappar redan i San Diego.. det är galet att de fortfarande inte kommit till er i Sverige än.
Men snart är de som sagt äntligen på väg!

Jag pratade med min pojkvän igår och med mina föräldrar idag via skype och det gjorde mig helg :D
Jag älskar er och jag längtar som bara den tills ni kommer hit i Juni! Jag har mycket planerat för er redan nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0