100 dagar tills min familj kommer hit :)

Rubriken är sann. Om 100 dagar kommer min mamma, pappa, lillebror och pojkvän till mig! Jag räknade inte ner för att jag är homesick utan Anna och jag pratade om hur många dagar vi har kvar i USA, på så sätt är det.
Det är 64 skoldagar kvar till graduation. Det är läskigt vad tiden går snabbt.

En liten uppdatering om min vecka: Jag har gått till gymmet varje dag med Anna och Natalie. Natalie skaffade ett 7 dagars fri pass och hon ska förmodligen skaffa ett medlemsskap där :) Hon gick till ett annat gym innan.
Idag bestämde vi oss för att ta det lugnt på gymmet och bara basta och sitta i jacuzzin ett tag så jag kan inte skryta om hur mycket vi tränade direkt haha.
Vi har varit hos Natalie nu i två kvällar i rad eftersom vår värdmamma går igenom någon slags sak så hon klarar inte av att göra någonting och vi kan inte hjälpa henne heller.
Idag efter poolen så åkte vi till ett nära shoppingcenter och åt middag och kollade i affärer ett tag. Vi köpte lite praliner på ett supergott ställe och åkte hem till Natalie och kollade på tjejiga och romantiska filmer :) Kan det bi bättre?

Jag har massor att dela med mig av imorgon när jag vaknar och jag lovar att skriva mer nu under helgen!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: N

Hej!

Jag undrar vilka är dina favorit affärer att gå och kolla i och handla ifrån :)?

2011-03-09 @ 23:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0