Jag brände mig i solen idag.... trots solfaktor 30. Najs.

Min hy kommer aldrig bli densamma efter min bränskada jag fick i Sydafrika för massa år sen. Jag spejade på mig solskyddsfaktor 30 innan jag gick ut i solen och vi stannade vid poolen bara i 40 minuter men jag brände mig ändå. Anna körde pa hardcorestilen och låg ute i solen utan solskydd men hon blev inte ett dugg bränd. Jag ser ut lite som en kräfta.... Iallafall så var det 34 grader varmt idag och turligt nog så ska det bli svalare imorgon. Anna och jag ska spela tennis och kanske åka till New Port Beach :):)


Jag för några dagar sen när jag spretar på tårna ;) Fresh.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Oh, my God! Nu märks det att vi är nära släkt. Just så här sitter jag framför TVn och gympar tårna. Fast där slutar likheterna för det skiljer några år mellan fläsket.

2011-04-17 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0