Saras familj landar i USA idag!!


Jag och Sara på stranden i helgen <3 Love her

Jag pratade precis min min bror hemma i Sverige och ush vad jag saknar honom.. Idag är det bara 48 dagar kvar tills han kommer hit!!
På tal om besök från Europa:
Ikväll ska en massa utbutisar och några amerikanska studenter hem till en lärare från skolan på middag, Sara kommer tyvärr inte medverka eftersom att hennes Italienska familj kommer idag!!!!
Hon är på väg in till LA nu och jag är så excited for her! Hon har knappt kunnat sova de senaste dagarna, snuttan. 
Sara fyller 18 om några dagar och de ska ha en födelsedagsfest och hennes (riktiga)mamma ska laga Italiensk mat! Kommer bli så himla kul att träffa dom :)

Snart kommer Natalie och hämtar upp oss och vi ska hämta en annan utbytesstudent som är från Italien som vi inte träffat än eftersom att han går i en annan skola. Efter det så ska vi åka och handla lite mat, vi fyra står för sallad och efterrätt :):) Min favorit del av en middag är efterätten haha. Det spelar ingen roll hur mätt jag är, jag kan få ner efterätt oavsett vad. Jag är lite som en ko, jag har flera magar. En för mat och en för efterätt ;)

Nu måste jag fixa mig lite inför ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0