Prom Queen?


Detta är en gammal bild från veckan innan homecoming för länge sen.

Anledningen till att jag lägger ut denna bild är för att det snart är dags för Prom. Den 7:e Maj för att vara exakt. (På min mammas födelsedag<3)
Det är nämligen så att jag blivit nominerad för Prom Court och nu i tre dagar så har vi kampanj dagar i skolan. Sex tjejer och sex killar ska röstas fram under dessa dagar och något utav dessa sex kommer att bli kronad drottning eller kung under själva prom.
Eftersom att både jag och Sara (Italien) blev nominerade så har vi en kampanj tillsammans. Vi har målat skyltar som vi satt upp runt om i skolan och imorgon ska vi ha på oss t-shirtar som vi gjort och skrivit VOTE FOR EUROPE på :) Jag har nummer 16 och Sara nummer 22 så se till att rösta!!!!! haha.

Jag kommer att ta bilder så att jag kan visa er där hemma :)

Nu måste jag sova men Godmorgon Sverige! Snart ses vi!

Kommentarer
Postat av: bellen

haha såklart du har!

2011-04-21 @ 13:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0