My 19th BIRTHDAY!

Min födelsedag! :D:D


Till frukost åt Anna och jag rester av en tårta som Dereks (en bra vän som känner typ alla utbytesstudenter) mamma hade bakat till mig för ett par dagar sen när vi var hos dom på middag. Hon hade skrivit "Happy Birthday Ellie" på den den kristyr :D


Tröjan jag har på mig är ifrån Hollister som är ett typiskt Amerikanskt märke. Anna gav den till mig i födelsedagspresent :)


TÅRTA!!!! CHOKALD!!!!


Det första jag såg när jag öppnade dörren imorse var alla dessa ballonger!!!






I skolan klockan 7 på morgonen.. Vi skulle möta upp några vänner innan vi började så det är därför vi var där så tidigt.







 




Jag blev överraskad med fler ballonger och starbucks!! :D












Natalie, jag och Anna <3


Derek kom också och med presenter!














Jag, Michael Black och Derek

 


Vår supertunga brownie!

 





När jag kom hem från skolan så fick jag mitt paket ifrån Sverige!!!!












Jag fick Yogakläder från min gudmors kollektion Happy Buddha!! :D


Nk - typiskt svenskt




Odd Molly!










See´s Candy - chokladpraliner fån Anna :D


En klassiker! The PINK sweatshirt. Tack Anna!!!!! 







Odd Molly :) TACK MAMMA OCH PAPPA!!


Så här glad var jag!!!

Jag har massa fler bilder från ikväll också som jag kommer lägga upp imorgon. Klockan är snart midnatt här och jag ska till skolan imorgon..... Det har varit en lång och UNDERBAR dag! Jag har blivit så himla firad!

Otroligt lycklig blev jag när jag fick prata med hela familjen hemma i Sverige idag. Mamma, Pappa, Bror och pojkvän. Jag älskar er!



TUSEN TACK ALLIHOPA FÖR ALLA GRATTIS MEDDELANDEN!!!!! Kärlek till er <3  

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Oj så du blev firad, det var kul. Mycket fina saker ,snygga kläder hej hej

2011-04-07 @ 20:17:13
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Julis

Först och fräsm GRATTIS i efterskott!! VIll säga att din blogg är jätterolig att läsa! Jag ska själv åka som utbytesstudent i Augusti och man blir så himla positiv av att läsa din blogg :)

En fråga också: Hur många elever går det på din skola? :)

2011-04-07 @ 22:43:10
Postat av: tove

så himla fin du är ellie!!!!! men får jag fråga en sak, hur kommer det sig att du gick runt med alla dessa ballonger hela dagen ;) ? var det inte pinsamt? hahah och en fråga till... har du färgat håret eller är det där din naturliga? PUSSSSSSSSS och tack för en apbra blogg

2011-04-13 @ 09:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0