Jag har inte glömt bort er!!

Anledningar till att jag inte bloggat i veckan:
* Jag gick till gymmet VARJE DAG efter skolan. Har min PT två dagar i veckan och kör resten själv. Prom is coming up...
*Var i skolan 6:45 på morgonen i tisdags för att skriva en math final som jag missade när vi flög till Arizona.
* Vi har letat efter promklänningar med vänner. Jag hittade en SUPERFIN klänning som jag MÅSTE visa er! Lägger upp en bild så fort jag kommer hem från skolan.
*Jag jobbade på en TIO SIDOR LÅNG uppsats om "Rousseau's and the Romantic's view of Education"........... jag vill siktar på ett A i Engelska och det är mycket jobb.
*Vi gick ut på middag med våra vänners mammor i torsdags. De är så himla snälla!
*Blev frågad till Prom i fredags (för femte gången....)

Tro mig. Jag har varit upptagen från 5 på morgonen till elva/tolv på kvällen. Jag skulle aldrig sluta blogga utan anledning. Jag hoppas att ni förstår mig. Lovar att updatera mer nu i veckan. Har MYCKET att berätta.

Några få bilder som summerar min helg:

Anna och jag utanför ett supergott frozen yoghurtställe Pinkberry.


Medans vi var ute och shoppade en dag så gick av en slump förbi en man som samlade in pengar för utrotningshotade fåglar. Mannen ägde minst 20 olika sorters exotiska fåglar ochj vissa av dom var riktigt tama. Jag ÄLSKAR fåglar och jag totally fell in love with this one. Vi stod och pratade i säkert tjugo minuter. Hon kunde säga Hello och Hi :)


Hon ville verkligen inte kliva av mig och mamma och pappa ser ni hur hon har burrat upp sig!? Ni skulle varit där.



Hjärta


Mina flipflops från Sydafrika gick sönder häromdagen (hade använt dom varje sommar i flera år) så Anna och jag gick och köpte nya och i affären så hittade jag även en nyare version av mina converse som jag köpte för över sju månadrer sen i New York....... dags för en uppdatering kanske? Detta är pinsamt! :P
Lite cool är det dock eftersom dessa skor har varit med om MYCKET. New York, LA, Hollywood, Beverly Hills, Santa Monica, San Diego, Santa Barbara, Palm Springs, Arizona/Gran Canyon. Är det inte lite ballt?

I lördags så var Anna och jag tillsammans med några av våra tjejer och vi sov över hos Natalie. Idag så var Anna, Sara (Italy) och jag inbjudna till en BBQ hemma hos en av våra bästa vänner Derek. Hans familj är helt underbar och de hade gjort en stor middag och en chokladtårta till mig där det stod "Happy Birthday Ellie" Jag blev så himla glad!! (Visar bilder imorgon) 
Derek lämnade precis av oss här hemma så nu ska Anna och jag sova i några timmar innan det är dags att gå till skolan :)

Jag tänker på er alla ska ni veta <3

Love you

Kommentarer
Postat av: emelie

ååååhh vad söt du är på första bilden!!!!

2011-04-04 @ 14:54:41
Postat av: mormor o morfar

Hej Älskling. Oj så tidiga,å långa dagar du har. Du kan behöva komma hem o sova ut,(fast du kan ju inte sova på morgonen vet jag).Här hemma är allt som vanligt,våren tar tid på sej.Vi var på landet i helgen där var det massor med snö kvar jobbigt! Puss Puss

2011-04-04 @ 19:57:53
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0