En vanlig onsdag

Idag ringde väckarklockan kl. 5:50 som vanligt och eftersom att det är onsdag så slutade vi redan vid 1:40 som vanligt. Anna var jättetrött och åkte hem efter skolan men jag vandrade till gymmet istället en kortis och när jag kom hem så pluggade vi tills middagsdags och hade sedan middag.
När vi var klara med allt skolarbete så gick jag och Anna och spelade tennis. Vi har två upplysta tennisplaner här i området där vi bor så vi gick dit och spelade lite. Anna är proffs och hon har försökt att träna upp mig lite. Ska jag vara ärlig så får jag iväg bollen i rätt riktning ibland så jag är stolt :) Idag spelade jag bort två av de tre tennisbollarn a vi hade kvar.. hehhe oppsi.
Imorgon kväll så ska Anna, Natalie, Valentin (tyskland), Hans (Tyskland) och hans kompis från tyskland som är här och hälsar på (han bor som utbytesstudent i Wisconsin) till middag hos Ms. Barboni. Det är en lärare på skolan som vi alla utbytesstudenter känner jättebra! Vi har varit hemma hos henne på middag många gånger förut så det kommer bli kul.
I helgen är det påsk så vi får se vad vi ska hitta på :) Anna och jag gav varandra påskägg för några veckor sen och vi har redan ätit upp dom. he. he. 

Nu måste jag sova!

Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0