Anatomi <3

En av mina kurser jag läser är Anatomi och Fysiologi, det är en förberadande kurs för att senare studera till att bli doktor eller liknande. Jag har inga planer alls på att bli läkare men ämnet intresserar mig iallafall. Vi har dissekerat x-antal djur och organ och förra veckan så dissekerade vi ett öga. På torsdag har vi fisk (löjligt lätt - det är ju typ som att rensa en fisk) och dagen efter så kommer vi jobba med en groda och alla dess muskler. Vår final (sluttest) är en katt. 


Min labbplats :)


Gegga!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch..vad duktig du är! Du kanske ska bli veterinär:). Puss

2011-04-26 @ 08:13:31
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Farmor

Det är klart att du ska läsa medicin efter gymnasiet. Skulle vara så bra med en doktor i släkten och inte bara kloka gummor. Kram

2011-04-26 @ 16:39:48
Postat av: Lollo

ååhh jag vill också läsa anatomi! FETT kul!!!

2011-04-26 @ 22:19:28
URL: http://lifeoflowlow.blogg.se/
Postat av: bellen

KATT!!?? Jag tror inte att jag skulle kunna dissikera en katt

Vad roligt att du gillar att dissikera för jag kan bara se framför mig hur äckligt du tycker att det är :P

2011-04-27 @ 10:24:01
Postat av: Sofia

tänkte bara fråga.. gjorde du något delstatsval? och var det någon mer än du, alltså typ någon av dina kompisar, som åkte som utbytesstudent? :) superbra blogg!! :)

2011-04-28 @ 17:15:13
Postat av: sandra

håller med bellen, KATT?!?! aldrig i livet :O

mm jag kommer ihåg att det var rätt coolt att dissekera ögon. den där hinnan (näthinnan?) är så fin :) pärlemorglittrande ^^

2011-05-01 @ 15:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0