Snabbt inlägg

Klockan är snart sju på morgonen här och jag har egentligen inte tid att blogga. Det är fredag idag men det är ingen vanlig fredag. Det är Rally idag! Yay, mitt första rally. Rally är när hela skolan samlas och pepper/hejjar på skolans fotbollslag osv. Alla seniors ska ha rött på sig så ja, jag har rött på mig. Jag har som vanligt kameran men mig så jag visar sen :)

I helgen ska vi på camp. Alla utbytisar här ska på camping i bergen och typ leka lekar och sånt.Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte så mycket mer än att vi inte får ha mobil, data, ipod osv... hahah Men återigen. Jag tar kameran med mig så kan jag visa allt nästa vecka :)

Puss pusssss <3


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ha en kul helg och var rädd om dig :)



Kramar från Katta

2010-09-03 @ 21:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0