Snabb update!

Jag har det helt underbart här borta och jag kom precis hem från skolan. Jag gjorde gjorde ett stort U.S. Government test idag och min lärara skickade precis mitt betyg: B+!!
Jag är sjuukt glad över det för jag trodde att det skulle gå sämre med tanke på att jag inte är från USA och att man måste kunna massa av deras historia för att klara Essay questions osv. Jag skrev och skrev och det gick bra :)
Jag har ett A i engelska också :) :) :) Fatta att jag, Ellinor från Sverige, har ett A i betyg i en klass med amerikaner som bott i USA i hela deras liv, YAYYY!!!

Vi har en book report att göra till imorgon så vi ska skynda oss till poolen nu och göra klart den. Åh vad jag har det jobbigt.

Jag har flera inlägg som ligger i mina utkast som jag kommer publicera senare, så jag har inte glömt er där hemma, jag hade bara så himla mycket att plugga.

Mot poolen!!

Kommentarer
Postat av: emelie

woopppii you go girl (california gurl)

2010-09-26 @ 14:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0