Nerd night Church!

Som jag skrivit tidigare i bloggen så går vi till kyrkan varje onsdag kväll och söndag morgon. Första gången var lite lustig. Jag förväntade mig att det skulle vara massa gamla människor som lyssnade på en präst osv men det är så långt ifrån det man kan komma.
Jag kom faktiskt nyss hem ifrån kyrkan och det vi gjorde var att spela dodgeball men jag hade en kjol på mig så jag kunde inte vara med och spela så jag satt och gjorde en läxa istället och jag tror jag brände sönder mig axel... Det är VARMT idag!
I alla fall, jag gjorde lite videoklipp till er hemma i sveriga så att ni kan se lite av hur ungdomsgruppen i kyrkan fungerar:

Desa är klipp från en onsdag kväll då vi hade nörd tema:








Nerd version of Ellie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0