Bilder från AYUSA Campingen!

Förrförra helgen vad vi uppe i bergen och campade med massa andra utbytesstudenter och äntligen kommer lite bilder! Som ni väntat...


Lag 1 - Tyskland, Georgien, Holland, Frankrike, Tyskland


Lag 2 - Japan, Tyskland, Tyskland, Bangladesh, Libanon och Kina


Lag 3 - Mongoliet, Japan, Frankrike, Israel, Tyskland


Lag 4 - Holland, Tyskland, Tyskland, Kina, SVERIGE, Tyskland 


Ni som känner mig väl hemma i Sverige. Jag villa ha ett lite tufft lagfoto också... hahah


Silja Line (ängsholmare)


Sammarbetsövningar


Jag på lina :)


Vi klättrade klättervägg :)


Det var fashinerande att se hur männsikor från olika länder men olika språk sammarbetar..


Detta är också en övning som vi har på Ängsholmen - Vippbrädan :) Jag kännde mig väldigt hemma där uppe i skogen faktiskt :P


Koncentration!


Lag 5 - Marocko, Israel, Serbien, USA, Sverige, Tyskland


Sen var det vattenkrig...








Blöta Utbytesstudenter - Tyskland, Tyskland, SVERIGE, Holland, USA, Sverige, Tyskland, Bangladesh :)


Vattenpåfyllning...


Movie time! High School Musical 3 Sing Along!


Min syster, Min brorsa och Quentin från Holland


Tyska tjejer i poolen


Pool!

Ni som följer min blogg vet att jag fick hög feber efter detta... Så jag sov, sov och sov resten av campen. Men nu är jag frisk!

Klockan är mycket här i Upland och jag har fortfarande lite plugg kvar att göra, bläääääää!
MEN imorgon ska jag, Anna och vår nya tjejvän gå och få manikyr! Jag är så glad! Äntligen tjejkompisar!!

God morgon Sverige!

// Ellis

Kommentarer
Postat av: mamma

saknar dig när jag ser bilder på dig! Men vad härligt det ser ut! Kramar mitt hjärta

2010-09-14 @ 22:15:48
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0