Halloween weekend i USA!

Tjolahopp Sverige!
Nu ligger jag i min säng och klockan är snart åtta på morgonen (lördag). Vi ska (som mina följare vet) till Food Bank.... och det regnar. Det har bara regnat kanske fyra dagar sen jag kom till USA och just nu kännde väder gudarna för regn. YAYYYYY!
Anyway. Igår kväll hade Anna och jag INGENTING att göra (Vi rensade kylen...................) så klockan nio på kvällen bestämmde vi oss för att sätta på oss mjukisbyxor och tjocktröjor och dra på en läskig bio. Vår värdmamma skjutsade ner oss och vi laddade med popcorn och godizzz och det var najs att ha stretchiga byxor om jag säger så.
Vi såg Paranorman Activity 2 och jag satt som som jag alltid sitter under skräckfilmer, med händerna framför ansiktet. MEN jag lovar, jag ser alltid på hela filmen det ser bara inte ut som det. Jag känner mig mycket säkrare med någonting som täcker mig/skyddar mig. I know I´m wierd.

Anledningen till att vi inte hade någor att göra igår var för att de människor vi känner här var på halloweenfest såklart. Vi är inte tillåtna att gå på fest.

Idag efter Food Bank ska jag och anna till en av de ENORMA Halloween affärer de har här och kolla efter hennes outfit. Jag har redat fixat min, jag ska vara barbie, haha. Eller en nördig nörd. Efter Halloween shoppingen ska vi till The Mall och äta och sen hem och ikväll ska vi göra något med Liz (Elisabeth) och Sam. Sam har körkort så det är bäst. Berättar mer om vad vi ska göra senare.

På Söndag är planerna att gå till kyrkan på morgonen som vanligt... och på kvällen ska vi till en halloween "fest" i kyrkan och efter gå trick och treat med liz och lite annat folk. Jag lovar att ta massa bilder.

ehhhh okej så om fyra minuter måste jag vara uppe ur sängen påklädd med frykost i magen. Så jag hoppas ni upskattar att jag skriver. Jag vill verkligen skriva mer ofta men jag har bara inte tid ibland.

Nu MÅSTE jag skynda mig!

Hej dåååååååååååå

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag blir så jätteglad då du skrivit nåt nytt. Det är spännande även om det bara är att ni städat kylskåpet. Inte blir det så om jag berättar att jag just i dag kastat julsenapen eftersom det snart är jul igen. Tomma majonnäsburken åkte också ut. Fortsätt att skriva om allt du gör!!! Kram!

2010-10-31 @ 14:10:28
Postat av: Lollo

å gud vad jobbigt att ni inte ens får gå på festen! Om alla kompisar är där liksom.. kommer det vara så heeela året? Inte kul..

2010-11-02 @ 18:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0