November väder



Jag tog denna bild i onsdags förra veckan men glömde att publicera den på bloggen. Iallafall så är vädret helt okej här borta i södra Kalifornien om man säger så. Jag har fått kommentarer både här på bloggen och på Facebook om att det snöar hemma. Kan inte säga att jag är avundsjuk direkt men jag kan däremot garantera er om att jag kommer sakna snön. Det kommer att bli min första snöfria vinter. Idag var det 23 grader och det ska vara dett väder hela veckan förrutom i helgen då det ska bli 27 = POOL!
Haha lite roligt är det när Anna och jag kollar vädret varje morgon för att se vad vi ska ha för kläder på oss. Vi skrattade åt varandra häromdagen för ifall det är under 24 grader så har vi jeans på oss. Jag hade jeans idag tillexempel. Vi har blivit så vana vid varmt väder så så fort det är under 24 så är det "kallt".
Jag vet att Sandra kommenterade ett inlägg jag skrev om ett football game och hon undrade varför jag hade mössa och jacka på mig. Mössan hade jag för att jag tyckte den va skön och jackan hade jag för att det regnade :P Det blir liksom inte riktigt kallt här.. Just nu till exempel så är klockan halv åtta på kvällen och det är över 20 grader ute. Jag gillart'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0