Jag sa ju att det skulle komma mer halloween bilder...


Detta är ANNAS godis. Jag tog ingen bild på mitt eftersom det skulle sett exakt likadant ut. Men som ni förstårså fick vi MYCKET godis! Det var verkligen häftigt att gå Trick or Treat eftersom precis alla hus hade godis. Hemma i Sverige så har man tur ifall man knackar på en dörr och de har godis att ge. Jag och Anna hade köpt en varsinn plast pumpa som vi trodde skulle räcka men jag fick lov att fråga efter en plastpåse i ett av husen så att jag kunde tömma min pumpa TVÅ gånger. Helt otroligt.
Och var inte oroliga där hemma, jag åt en del godis under halloweenhelgen men jag sköter mina tänder bra och jag har aldrig haft ett enda hål. 



Anna ich jag utanför ett av alla utsmyckade hus med våra "minipumpor". Många av barnen som vi såg under kvällen hade örngott som de fyllde med godis... Men jag gillar min pumpa ändå :)


Jag utanför ett annat hus. Jag vet att mina skor inte matchar alls men men :)



Jag och Liz (Elisabeth) Hon var utklädd till nörd, jag var bara skadad.
(Som ni ser på bilden så är min pumpa i princip full)



Anna och Liz



En "dekoration" från en av tomterna vi besökte...



Innan vi gick ut hamnade vi i fight med vår värdmamma. Hon råkade skjuta mig i pannan. Ouppsi!

Kommentarer
Postat av: bellen

hah vadå orolig för att du inte sköter dina tänder, det är vikten jag tänker på ;) ;) ;)

vad häftigt ni är sminkade! Gjorde ni det själva verkligen? :O <3

2010-11-10 @ 20:05:51
Postat av: d

oh my god, skittles..!

2010-11-10 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0