MINDRE ÄN ETT DYGN KVAR!!!!!!

Om EXAKT ett dygn så avgår mitt plan till New York via London och om ska jag vara helt ärlig så känns det helt sjukt! Jag har längtat efter och sett fram emot denna stund i snart ett år men nu när det väl är dags så kan jag inte förstå att det är sant! Jag kan tillochmed räkna timmar! Innan har jag räknat i månader och veckor "tre månader kvar" osv...



Bilderna är ifrån när mamma och pappa var i New York förra julen :)

Idag är min sista dag i Sverige innan jag åker och det mesta är gjort men fortfarande är det lite saker kvar att göra:

* Ringa STS och läsa igenom alla avresepapper för sista gången.
* Säga "Hej då, vi ses om tio månader" till de sista.
* Packa ner all elektronik som jag inte kunnat packa ner än så som dator + laddare, kamera + laddare, mobil osv.


Tror inte att det är så mycket mer än så... Det känns som att jag har miljoner saker att göra och jag känner mig ganska stressad men jag antar att det bara är av nervositet. Resefebern har börjat komma fram nu om man säger så. Har bl.a haft lite svårt att sova och vaknar tidigare än vanligt och kan inte somna om. Även tårar kommer lite då och då, ex. i kön på ICA, vid frukosten, i bilen, vid middagar, vid avsked, ja lite då och då helt enkelt.

OM ETT DYGN ÄR JAG PÅ VÄG TILL NEW YORK!!!!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Ha det så Jättebra i USA Elli! Kommer sakna dig :) Kram charlotta

2010-07-26 @ 16:26:15
URL: http://charlottarundin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0