Stark och lagrad ost i mitt hjärta <3

Jag ÄLSKAR svensk ost!

Här i USA är i princip allt övertäckt med ost, Cheddar cheese blabla hit och American Cheese dit. Man skulle kunna tro att en ostälskare som jag älskar det med nejnej. Amerikansk ost är smaklös, smält och gummiaktig.
Hemma i Sverige äter jag ostmackor varje dag med här i USA så klarar jag inte av det så jag äter skinka istället.
När vi var på IKEA i förrgår så hade dom som en kiosk med svensk mat och jag gick runt som i en dröm och drömmen blev magisk när jag såg att de hade Grevé-, Herrgårds- och Prästost. KÄRLEK!


Osminkad och överlycklig chey, hihi



Update: Det ser nästan ut som att jag håller på att svimma på videon men jag njuter bara. Det var det godaste smörgås jag ätitpå länge! Wasa Havre knäckebröd med smör och prästost, vad kan bli bättre? Extrasaltat Bregott skulle nog gjort den till den godaste mackan i världen men jag är 100% nöjd ändå :)


Och så lite Starbucks på det! Uteservering i December, ja men visst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0