Beverly Hills!

I lördags så åkte jag och Anna tillsammans med Ellen och Nicole till Beverly Hills, YAY!!
Ellen är värdmamma till Marlene, en tjej från Tyskland, och Nicole är Ellens riktiga dotter. Vi känner Marlene väl genom vår organisation så de frågade mig och Anna ifall vi ville följa med dem till olika ställen under lovet och självklart tackade vi ja :)
Marlene kunde tyvärr inte följa med till Beverly Hills med oss för hon skulle iväg på en stor 18-års fest men hon hade redan varit där ändå så vi bestämde oss för att åka iallafall :) De kom och hämtade oss vid halv elva på morgonen och vi kom hem runt tio på kvällen. Det regnade hela dagen men det gjorde absolut ingenting för det var bara en så himla perfekt dag. Bilderna får tala för sig själva:


Juicy Couture - Vi var inte tillåtna att ta bilder men jag smög lite ändå :P



Jag och Anna är shoppingsugna...

Ellen smögtog lite bilder med hennes kamera också. Anna, jag och Nicole :)


Haha vi tog lite turistiga bilder också...


Jag smygfotade Ellen och Nicole in action

Ett dekorerat hus på Rodeo Drive


RODEO DRIVE!


Ellen's picture


Ett regnigt Rodeo Drive


Chanel...


Ellen and Nicole






Rodeo Drive - Christmas Edition


Anna, Me and Nicole




Ellen visade oss denna staty. Detta område har de flesta plastikoperations-kliniker i världen...




Ellen and Nicole :)


Ja ni som vet hur jag såg ut innan jag åkte ser nog en skillnad på min bredd. Ja, jag har gått upp i vikt, men det var inte något oförväntat. Jag och Anna brukar skojja om att det är mer att älska :) Ta inte detta fel!! Jag menar inte att jag är tjock på något vis över huvud taget det är bara det att det inte går att dölja att jag blivit lite mjukare.


Nicole är Miss California och vi ska får följa med på en av hennes tävlingar nästa år! :) Hon är även en gäst på Miss America tävlingen och hon ska försöka få biljetter till oss :)
















Vi gick till ett jättekänt Cupcake ställe som heter Sprinkles och köpte världens godaste cupcakes. Jag dööööörrrr! De var så fruktansvärt gott!


Anna and Nicole






Mina två Cupcakes. Red Velvet och Cinnamon <3 <3


Annas cupcakes


Medans vi avnjöt våra cupcakes så åkte vi runt och kollade på STORA hus. Vi tog även en sväng till Mailbu. Vi åkte runt i timmar och bara kollade på kändis-mansions och megabiljardärers hus.


Det var svårt att ta bilder i farten när det regnade så jag la ner kameran för ett tag och bara kollade på allt vi åkte förbi.


När det blev mörkt och middags dags så åkte vi till West Hollywood och åt på restaurangen Ketchup där Nicole hade bokat ett bord. Ketchup är en "kändis restaurang" som de sa. Förra gången de varit där hade de suttit bredvid Paris Hilton :P
 

Vi på Ketchup




Last picture for the day - walking out of Ketchup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0