Ice skating!



Imorse åkte vår värdmamma, Anna och jag till en ice skating rink och hyrde skridskor. Det var superkul! Jag har inte åkt skridskor på ett helt år men jag var garanterat bättre än många där, haha.
Det känndes lite som at jag var i Sverige för ett tag. Jag har inte kännt en sån kyla sen förra vintern ;)

I förrgår var vi i Hollywood, igår var vi med vänner hela dagen och idag åkte vi skridskor, åkte till IKEA (!!!!!!!!!) och Anna och jag kom nyss hem från middag och bio så jag har inte suttit vid datan alls men jag lovar att lägga upp tusen miljarder bilder så fort jag kan.
Imorgon är det en heldag på Universal Studios som gäller :D :D :D Jag är super taggad!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Måste bara säga att jag älskar din blogg. Hittade nästan precis hit och kommer fortsätta följa den. Älskar att du är så energisk och härlig som person! Läste i ett av dina inlägg om hur tjejerna var mot dig, jag kan tänka mig att det handlar om ren och skär avundsjuka. Du är vacker och har utstrålning, och det sticker nog i vissas ögon.. Tyvärr!! Dumt att det ska vara så. Hoppas iaf att det är bättre nu! Ha det underbart, Kram!

2010-12-30 @ 15:38:43
Postat av: Bellen

WOOP WOOP! Fan vad kul det där såg ut! Värsta disco-skridsko ( hehe)

Nu har jag samma värme som du tihi! Har bränt mig lite men jag lär mig av dina misstag ;)

Love you

2010-12-30 @ 17:45:20
Postat av: Anonym

hur var de i hollywood? :D

2010-12-30 @ 19:24:16
Postat av: mormor o morfar

GOTT NYTT ÅR GUMMAN. Vilket händelse rikt år du haft,hoppas att nästa blir jättebra spännande lärorikt, och att du ska må bra så klart.Vi firar in det nya året hos Cristina oPeter. VI ska skåla o tänka på dej vid 24 slaget TUSEN PUSSAR O KRAMAR

2010-12-31 @ 11:41:31
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: emeelie

LLLLLÄÄÄÄGGGGGGGGGG AV!!!!!!!!!!! DE SPELAR JU WARP!! omg och fett fashion skridskor du har :D:D haha så kul som det verkar vara där är det INTE i jakans ishall hehehe ;);)

2010-12-31 @ 12:47:16
Postat av: emeelie

LLLLLÄÄÄÄGGGGGGGGGG AV!!!!!!!!!!! DE SPELAR JU WARP!! omg och fett fashion skridskor du har :D:D haha så kul som det verkar vara där är det INTE i jakans ishall hehehe ;);)

2010-12-31 @ 12:47:22
Postat av: Anonym

universal stuidos är underbart! gillar du depserate housewives får man åka på wisteria lane, och the simpsons ride är galet kul!

2010-12-31 @ 18:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0