En litet intrång av Sandra (som btw är totally awesome)

Hej Ellinors kära läsare!

För er som inte känner mig så heter jag Sandra och har känt Ellis ett tag. 16 år- ish. But who's counting? ;)
Nu är det så här att Ellinor gav oss tillåtelse att skriva ett inlägg här på bloggen ifall hon inte skulle hinna. Och bara berätta att hon lever och så vidare. Hon har, som hon berättade tidigare, inget internet för tillfället och har därför ingen möjlighet att skriva. Nu hann hon i och för sig säga allt det där själv innan hon var tvungen att gå ifrån datorn hon lånade, MEN jag tyckte att det lät så kul att göra ett litet intrång här och bidra med ett inlägg. Så jag skriver ändå.

Sååå härmed intygar jag att Ellinor lever och påminner alla att hon inte har något internet at the moment.
Ellis är en himla upptagen människa - alltid beundransvärt många bollar i luften samtidigt - men när hon har möjlighet kommer hon att skriva så det ryker här och berätta om allt hon haft för sig den senaste tiden (annars skäller jag på henne)  ;)

Med detta sagt vill jag följaktligen passa på att ge en liten virtuell kram till Ellis. Eller något sånt. Jag tror jag pratar  för alla oss tre (Jag, Isabel och Lollo) när jag säger att Ellinor nog är en av de starkaste människor jag mött. Jag hoppas alla förstår vilken otrolig grej det är hon faktiskt gör just nu. Det krävs mycket mod, styrka och vilja för att lämna allt - familj, vänner, skola m.m. - och åka iväg till ett annat land med en annan kultur och vara borta ett år. Jag är så otroligt glad över att Ellinor fått den här möjligheten, och jag tror att det här året kommer att vara väldigt speciellt för henne. Det verkar sjuuukt soft att bo i Californien och om jag säger att jag inte är avundsjuk så ljuger jag. Men vi saknar dig ellis! MASSOR!

Så här kommer en gammal bild. Och den där virtuella kramen jag pratade om. Eller nå't.




Jag vet att du tänker på oss. Vi tänker på dig med. Varje dag. Och saknar dig JÄTTEMYCKET!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

P.S. Det var väldigt roligt att skriva. Har aldrig bloggat förut, och någon gång måste ju vara den första. Hihi, Ellinor vet inget... Än.


Från Mig, till alla andra:
God Jul & Gott Nytt År!


Kommentarer
Postat av: mamma

Men vad rolig/gullig du är Sandra! Du kan ju bli Ellinors spökskrivare och hitta på en massa knasiga grejer som händer därborta:). Jag vet att Ellis saknar er tjejer otroligt mycket, och skulle vilja skicka över er alla med posten om hon kunnat. Jag saknar er också! Kom över och hälsa på någon dag. Dörren står alltid öppen för er. Och det finns ett tomt rum om någon skulle vilja stanna..Kram till dig Sandra och Lollo & Bellen

2010-12-17 @ 08:52:31
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad gullig/rolig du är Sandra! Du skulle ju kunna bli Ellinors spökskrivare och hitta på en massa tokigt som händer därborta:). Ellinor saknar er alla tre oerhört mycket och skulle gärna skicka över er med posten om hon kunnat! Jag saknar er också! Kom gärna och hälsa på någon gång. Dörren är alltid öppen. Och det finns ett helt rum som står tomt om ni vill stanna längre. Kram Sandra

2010-12-17 @ 09:32:19
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: bellen

den där bilden är ju asgrym! jag måste få se resten nån gång!

jag får våldgästa bloggen vid något senare tillfälle.. heheee

2010-12-20 @ 19:35:14
Postat av: Wisse och Henke

finns det kudde för oss också?

2010-12-20 @ 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0