Söndag kväll

Idag har varit en hektiskt dag som vanligt.
Började med att hänga i kyrkan imorse och därefter åkte vi hem och åt lunch för att efter det åka iväg och köpa dansskor till mig och röda tröjor till min och min syster inför Peprallyt på fredag. När rvi var klara med det åkte vi till Petsmart (en ENORM djuraffär) där min värdmamma handlade mat till alla djur och jag själv stog och tittade på undulater. Jag skulle kunna titta på fåglar i timmar utan att tröttna.
Nör vi kom hem från alltihopa så var klockan dags för middag så vi beställde hem Pizza Hut pizzor hem till dörren (ja jag har blivit amerikan nu) och vi åt dom madans vi satt och pluggade och vi har pluggat fram tills nu. Klockan är elva på kvällen här i Cali och jag är jättetrött! Anna hoppade in i duschen precis men jag kommer gå och lägga mig ändå.

Imorgon ska jag lägga upp bilder på vårt rum förresten! Jag kom på att jag inte gjort det än och när jag fick Jossans kommentar på Facebook så påminnde hon mig. Jossan: Jag har flaggan ovanför min säng :) :) :) Så där hade du fel, klart jag inte glömde den! :)

Imorgon är det uppstigning kl. sex som alltid eftersom man har samma schema varje dag.

Förresten! Jag har det så sjukt bra här i USA och jag lever verkligen min dröm men jag måste erkänna att jag blev liiite avis när Sandra, min bästa vän, berättade att de redan hade beställt studentmössor!
Men som Sandra sa till mig så kommer jag ju faktiskt att ta studenten två gånger :)
Ni i Sverige tar studenten den 3:e och jag tar graduation den 9:e så jag kan kanske kan komma lagom till efterpartyt! haha :P



Nej usch vad jag svamlar. Jag är bajstrött så jag ska lägga mig nu!
Godmorgon Sverige!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det gillar vi! :D Härligt Ellis!! :D:D

2010-08-30 @ 10:05:23
Postat av: Felicia

Hej ellis! ta studenten 2 gånger på helt olika sätt är ju bäst jue :D men den 3:e, vilka tar studenten då? vi tar den 1:a ( JAAAAA! :D :D :D ) å UBG tar den 9:e så det är nog iof rätt olika.. ha det jättebäääst, KRAM!

2010-09-13 @ 14:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0