Sista dagen i New York! :(

Igår åkte vi till ett MEGA-stort shopping mall istället för att åka till stranden eftersom att vädret blev sämre. Vi var trötta vi tjejer så istället för att shoppa så satte vi oss och gjorde manikyr det första vi gjorde :) När vi kom hem från the mall så hade vi rehersal fram till sovdags. Idag har vi haft samtal med våra ledare en och en. Nästan som ett utvecklingssamtal var det. Vi pratade om förväntningar och om hur jag tycker veckan i New York har varit och så vidare. Efter samtalen så tvättade jag två tvättar. Det är skönt att ha rena kläder när man kommer fram till familjen istället för att börja tvätta det första man gör.

Senare idag är det dags för show!!

Här kommer lite blandade bilder från New York eftersom de inte har gått att ladda upp förut.



Jag för bara några timmar sen utanför huset där vi bor. Det är här ute jag sitter nu och skriver :)



Skolbuss!! Mitt huvud finner ni vid min vita sko som sticker upp av någon konstig anledning :P



Osminkad (är tvungen att nämna det så att ni har förståelse att jag ser ut som jag gör). Här satt vi och väntade på att få manikyr. 9 dollar.



Efter manikyren! Min hand är den med korallröda naglar. Armbanden köpte vi tillsammans och de är som ett minne vi har tillsammans från denna vecka. De var som menade till oss! Amerikanska symboler (hamburgare, pommes och läsk) och på armbanden står det Best Friends Forever :)



Jag och Caroline.... inga kommentarer.



En annan konstig bild som jag inte tänker kommentera...


Nu är det snart dags för lunch!

Kommentarer
Postat av: Julia - utbytesstudent i USA 2010/2011

ska vi länka? :)

2010-08-09 @ 12:06:40
URL: http://hotchocolatewithcream.blogg.se/
Postat av: Jakubamal

You will be hearing from me soon. Thanks

2010-12-29 @ 10:20:12
URL: http://jakubamal.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0