History och shopping mall

Hejhej. (tobbe, du vet hur man utalar det) ;)

Igår efter frukost fram till lunch så hade vi historia.... De som känner mig vet hur jag kände innan. Inte kul. MEN, det var en av de bästa lektioner jag någonsinn haft. Läraren var jättejätterolig och skämtade hela tiden och tog fram massa elever för att spela olika historiska personer osv. Fast jag var väldigt trött så jag höll på att somna i slutet. På tal om Jetlag så har det gått snabbt att ställa om till amerikansk tid tycker jag. Jetlagen känndes mest första morgonen när vi alla vaknade tidigt på morgonen/mitt i natten och var helt klarvakna. Nu är jag bara lite trött ibland men det är nog inte bara av tidsskillnaden. Vi gör saker heeela tiden.

Nu ska jag lägga i en vittvätt så att det hinner torka innan jag åker imorgon. Fem går bussen och nio går mitt plan till Los Angeles! Jag vill inte åka härifrån! Vi har haft det så hilma roligt och jag har fått vänner för livet!


Jag tänker på er där hemma! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: ääääm

Ellis! Jag är typ såhäääääääääär avis på dig just nu! Hopppppaaass din ankomst i cali blir fättt brraaa! älskar att stava fint, hihih hejdåååå

2010-08-02 @ 21:17:00
Postat av: felicia

Vad roligt att du har hamnat i kalifornien! :) Hur ser din familj ut? :) Barn?

2010-08-11 @ 10:19:39
URL: http://feliciabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0