It's been a while

Hej allihopa!!!! Som jag saknat att skriva inlägg!
Jag har haft en så kallad bloggpaus som ni säkert märkt och det har att göra med att jag behövt fokusera och "återuppta"mitt liv här hemma i Sverige. Mycket har hänt sen sist...
Under sommarlovet hade jag knappt en minut fri. Umgicks med familj och träffade vänner, åkte båt, var ledare på ett skärgårdsläger, var på festival, tog det lugnt på landet osv.
I mitten av Augusti började jag skolan och jag går nu i trean på gymnasiet och jag trivs jättebra! Att vara ett år äldre än resten av eleverna spelar för mig ingen som hellst roll. I denna ålder märks inte åldersskillnader tycker jag.
Skolan är i full gång och idag ska vi beställa studentmössor (!!!!!). Helt galet! Detta år kommer att gå så himla snabbt och jag njuter varenda minut.
Om ett år i USA gick så pass fort att det nästan känns som att jag inte varit borta så har jag verkligen insett hur fort tiden går och att jag ska ta vara på den och leva i nuet. Låter kanske lite knäppt men så är det verkligen för mig.
Nu är bloggpausen över! I'm back! :D

Kommentarer
Postat av: frida

YES! Detta gjorde min dag. Älskar din blogg!

2011-10-06 @ 09:08:41
URL: http://abitofaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0