Ellens bilder från Solvang och Santa Barbara


Framme i den danska/skandinaviska staden Solvang


Solvang :) Marlene, jag och Anna


Ellen tog en bild på mig och den danska texten uppe i taket som jag försökte översätta :P


Jag är en viking ;) (Ellens kamera tar väldigt ljusa bilder ibland)


En "vindhjul" i bakgrunden.... jag kan verkligen inte komma ihåg vad de heter på svenska, jag har glömt bort!!!!!



Hahah jag hade ingen aning om att Ellen tog denna bild. Jag var helt chockad av vad mycket svenskt godis de hade :P Jag kollade på den Turkiska Pepparn på denna bild antar jag..


Nere i Santa Barbara på shoppinggatan :):):)


Vi tjejer och en SVENSK FLAGGA!!!!


Santa Barbaras båtklubb <3


Marlene (som tyvärr vad sjuk), jag och Anna :)
Fick en fråga i bloggen om vart Annas linne var köpt: Det är köpt på Forever 21


Vi tjejer och havet


Vi hittade en delfin nere vid vattnet! :)


En glitterfisk...


Marlene och Anna på restaurangen Brophy Bros :)


Jag och söta Nicole <3
Maten var sååååå god!

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar kjolen du har på dig, vart köpte du den?

2011-03-08 @ 05:35:24
Postat av: 'ämliiiii

jaa din kjol är såå fin! alltså.... kvarn?????????

det är typ såååå coolt med hon liz, ascoooooolt! nästan coolare än när vi var med i kp

2011-03-08 @ 10:36:49
Postat av: Fiiia

Vindhjulet heter igentligen väderkvarn. Super bra blogg förästen! :D

2011-03-08 @ 15:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0