Bilder från Arizona - (inte mina bilder)


Sista kvällen när vi gjorde S'mores. Anna och jag håller i våra :)


S'mores!




Vi "småbarn" :P


I bowlinghallen, jag vann första ronden! :D


Vår värdmammas dotter Carolyn :)


Jag och Anna under en paus på Jeep-safarit i Red Rock mountains. Det var kallt!


Mini-tennis






Minigolf! :D


I de små husen där vi bodde :)


Jag på en Irlänsk restaurang :)


Vi är fokuserade under en av alla tävlingar..




Anna och jag lirade lite Guitar hero (Plastica, jag tänkte på er där hemma - ni vet vilka ni är)


Basket :)




Jag och syrran


Air-hockey!

Medans vi väntade på vårt bort på den Irlänska restaurangen så gick vi till en spelhall. Därav alla dessa bilder ;) 

Nu måste jag plugga... Jag vet att det är spring break och lördag, men jag måste. It sucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0