I GOT HYPNOTIZED!!

Imorse var jag med om det sjukaste jag gjort i hela mitt liv. Alla seniors pa skolan hade en sa kallad Senior Assembly i aulan for att fa se pa en hypnoze show. Folk over 18 med en bra halsa fick ga upp pa scenen om de ville och resten av alla seniors fick kolla pa. Tillsammans med ca. 40 andra elever sa gick jag upp pa scenen och mannen som skulle hypnotizera oss borjade prata......... Efter detta sa minns jag ingenting. Vad jag fatt berattat for mig var att jag somnade pa stolen dar jag satt och jag hade lagt mitt huvud i en annan killes kna. Jag hade sovit i ca. en halvtimma.
Det var bara ungefar 15 personer som blev hypnotizerade och nar jag vaknade upp sa lag jag ner pa marken pa en helt annan del av scenen. Jag fick berattat for mig att jag hade suttit pa min stol och hypnotisoren hade sagt till mig att satta pa mig mitt seatbelt. Jag hade suttit dar helt hypnotiserad och gjort allt han sagt. Det som var lite synd var att jag vaknade upp efter bara halva showen sa jag gjorde inte sa mycket mer. Nar jag val vaknat sa satte jag min i publiken och det ar HELT SJUKT hur hypnose funkar!!!!!!!!! Som sagt sa minns jag ingenting av vad jag gjorde dar uppe pa scenen men efter att jag vaknat och jag sjalv satt och kollade pa showen sa blev jag helt chockad.
Ett exempel ar nar hypnotisoren sa till alla killar uppe pa scenen att "nar jag raknar till fem sa kommer du foda ett barn" Han raknade till fem och de fa killarna som var hypnotiserade bojade skrika och vissa till och med grata. De var exakt som att de fodde ett barn. Det satt over tusen personer i publiken och sakert over halften filmade det hela sa sa fort jag far tag pa en film sa kommer jag visa den for er. DET VAR SAAAAA SJUKT!!!!!!! Jag har aldrig sett nagot liknande! De gjorde sa himla mycket mer konstiga saker som jag maste visa ocksa.
Under tiden jag var hypnotizerad sa hade jag tydligen sprungit runt pa scenen och forsokt fanga pengar som att de regnade fran luften (detta ar vad mina vanner berattat for min efterat. Hypnotisoren hade sagt at mig att det regnade pengar och att jag var tvyngen att fanga alla.) Efterat sa hade han fragat mig hur mycket pengar jag hade och jag hade suttit och raknat dom ett tag och sen svarat pa svenska. Ingen, inet ens jag, vet vad jag sa....
Det som var lite synd var att jag sov i princip hela tiden medans jag var hypnotiserad och jag tror att anledningen ar for att det var pa engelska. Av oss elever som blev hypnotiserade sa var jag den enda som inte gjorde vissa saker som hypnotisoren sa, jag hade bara legat dar och sovit.
Nar jag fick detta berattat for mig efterat sa var det sa himla pinsamt. Jag hade legat i mitten av scenen och sovit medans resten hade sprungit runt som femaringar och skrikit och massa annat. Hypnotisoren kom fram till mig efterat och fragade hur jag kannde mig och jag sa att jag kannde mig snurrig och trott. Nar han horde min brytning och fick reda pa att jag inte var fran amerika sa fortod han varfor jag inte hade foljt hans order. Eftersom att jag inte at 100% engelsktalande sa ar min hjarna fokuserad pa svenska nar jag somnade och jag hade formodligen inte forstatt vad hypnotisoren hade sagt at mig att gora, aven fast jag skulle forstatt det om jag varit vaken. 
hahahah jag kan inte fatta hur detta kan handa med jag ar bara sa himla chockad.
Anda sen hypnosen sa har jag varit valdigt trott och dasig. Jag borjar kanna mig battre nu dock :) Det ar lite som att jag ar under ett chocktillstand..


Kommentarer
Postat av: Farmor

Det du berättr får en sten i magen att bli större och större. Den där stenen som alltid finns där. Nu måste du bli normal igen! Kram och Glad Påsk!

2011-04-20 @ 16:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0